fredag 30. mars 2012

Norske serier

I tilegg til at jeg leser krimbøker, leser jeg også to serier fra norske serier.

Ei venninne og jeg bytter bøker.

Jeg får sønnavind serien fra svigermor, og når jeg har lest den, får venninnen min den etter meg.
Så abbonerer venninnen min på Fjellroser, så jeg får den etter hun har lest den ferdig :)
a
Veldig kjekt! :)

Sønnavind handler om en arbeidetfamilies liv ved akerselva fra begynnelsen an 1900 tallet.

Følger familien til Elise, hennes søster Hilda og deres to yngre brødre Kristian og Peder.

Mens fjellroser følger man Livet til to foreldreløse søstre, Anna og Rise, som må ta seg jobb på en storgård, hvor eieren ikke er særlig snill.

Veldig bra serier, begge to.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig med en liten hilsen.....